dinsdag 21 januari 2020

2020-01-21 | Inslaan


Beetje lui maar gaan......


Vanmorgen met manlief meegelift tot in het centrum en hier scheiden onze wegen, hij gaat aan die Arbeid, ik ga € uitgeven. Prachtige verdeling πŸ˜€! Ik sla maar alvast het e.e.a. in, want ik ken mezelf en word alleen maar erg onrustig van al die to do lijstjes in mijn hoofd. En het moet toch, dus gaan......! De Etos/Kruidvat, Hema, H&M en wie weet wie nog, ga ik even een bezoekje brengen. Afgelopen zaterdag heb ik al online tijdens, de lunch in de stad met mijn lief, het fijne dunne doch warme lichtgewicht Icebreaker vest besteld met ietwat korting. Heb er gelijk maar drie besteld, terwijl twee echt voldoende was (ook 1 voor BB natuurlijk, lekker unisex stelletje straks πŸ˜ƒ). Zo zie je maar, soms ben je te oud (of gewoon te bijziend) om alles te kunnen lezen op een klein IPhone schermpje en zag ik na de betaling dat ik er drie betaald had (gelukkig via creditcard). Direct Marieke (mede pelgrim) maar even geappt of zij deze ook wil nu het enkele € scheelt. Terugsturen kan altijd nog.

Oude IJssel Doetinchem

Goed, de stad. Via de H&M (misschien een nieuwe sportbroek, niet dus, ik twijfel er wat af
😏) naar Etos, Hema, Kruidvat en daarna de kroeg in. De opklapbare tandenborstel zou net het rek in, mooi niet, tas in! Gisteren was ik ook al online (ja, sorry hoor, ik vind niet alles in de stad), toen voor fluoriserend gele poloshirts. Die moeten bedrukt worden, dus even naar de Hema voor een pak transferpapier. Nu nog even brainstormen waarmee wij herkend of bekend 😁😁 willen worden in Portugal en Spanje. Alle goede ideeΓ«n zijn van harte welkom.
Het middaguur heeft allang geslagen, dus feed me. En terwijl ik daar dan toch in m'n uppie zit (met een kroeg vol vreemden) Google ik de goedkoopste vliegreizen bij elkaar. Het is uit onderzoek gebleken (nee, niet mijn onderzoek) dat de dinsdag de beste dag is om te boeken (misschien al weer achterhaalt), dus vandaag gaan we (ik) ook dat regelen. Tijdens mijn wandeltocht huiswaarts app ik met BB over de prijs en komen wij zelfs nu weer tot een akkoord (fijn mens)! Eenmaal thuis hier achter mijn pc typ ik dezelfde zoekfunctie in van de vlucht, maar kost ie een euro meer en word ik geacht voor 20 kg ruimtebagage te kiezen en te betalen! Ja, die is gek 😊, doe het wel op m'n mobiel, met vergrootglas! En da's gelukt! We kunnennnnnnnnnn............... ✈✈✈✈✈✈✈ De heenvlucht is een feit, Porto wij komen. Terug? Ach, zien we dan wel, desnoods lopend πŸ˜€. W
as ik vanmorgen nog niet echt vooruit te branden en zelfs ietwat lui, heb ik toch maar mooi wat kilometers gemaakt en de nodige dingen weer geregeld. Lekker ❗❕ Toch niet zo lui dus en ach, da's ook maar een relatief begrip. 


Porto Cathedral (bron: Google)
En weer een dag dichterbij.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten