woensdag 22 januari 2020

2020-01-22 | Check!

Porto
Weer iets geregeld

Werd ik vanochtend wakker o.a. door een vriendelijk whatsappje van mede pelgrima Marieke dat zij toch niet het super fijne lichtgewicht Icebreaker vest kan overnemen, omdat het niet haar maat is. Helaas, maar wanneer ik 'm volgende week binnen heb plaats ik wel een berichtje op diverse wandel Facebook pagina's en wie weet kan ik er iemand anders mee verblijden voor dit leuke prijsje. Weet u iemand of heeft u zelf interesse, contact mij!
Maar vandaag ook nog even verder via internet gepelgrimd, op zoek naar een slaapplaats voor onze eerste nacht in Porto (P). Ik wil graag een plek niet te ver lopen van de kathedraal van Porto, het startpunt van onze tocht. Via Google maps en Booking.com heb ik de nodig hotelletjes, pensions en hostels bekeken en de keuze is gevallen op Monte Sinai Guest House. Een redelijk gedateerd interieur, maar als ik de recensies mag geloven is het schoon en zijn het vriendelijke mensen. En ook nog met een mooi prijskaartje! Nou, wat willen we nog meer. En niet geheel onbelangrijk, 10 minuten lopen naar de kathedraal. BB is akkoord, boeken maar! En zo zijn we weer een stapje, dagje dichterbij gekomen.



Dag één in Porto
Nu nog mijn rechterhersenhelft pijnigen voor een toepasselijke bedrukking van onze fluoriserende poloshirts die morgen binnenkomen.
En alvast enkele woordjes Portugees oefenen, want volgens BB spreken ze dat in Porto 😁.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten