donderdag 13 februari 2020

2020-02-13 | Komt schot in

Lang leve Bever

De spanning begint bij mij nu wel te stijgen en de to-do-lijstjes te groeien. Heb ik samen met Brigitte in ons wandelweekend Exloo nog een lijstje gemaakt met wat we nog moeten kopen, waar we over na moeten denken of we het aan moeten schaffen, en wat we vooral niet moeten vergeten en/of nog moeten uitzoeken c.q. naar moeten informeren. Van teveel lezen over de camino en ieders verhalen komen bij mij steeds meer vragen, dus onrust, dus mini-stress 😕. Tijd voor actie. En tijd had ik even genoeg na de zeer vochtige wandelzondag in Exloo, want ik ben al twee weken geveld door de griep. Dus laten we maar eens iets gaan doen aan de onrust.


Bron: Pinterest, Google 

Lang leve internet, Google en Bever (in dit geval). We moeten nl. slapen, dus lakenzak, maar wel één die de bedwants op afstand houdt❗❕ Wassen is ook niet geheel overbodig, we zijn misschien wel een maand onderweg, dus lang leve de zeep waarmee je body en hair reinigt, maar ook direct je onderbroek, sokken en de rest. Kortom, gewoon weer met alles onder de douche. Momenteel loopt Bregje ook de Camino Portugees, dus lees ik ook iedere dag haar belevenissen en zo ook haar paklijst. Dus servies en bestek moeten ook mee! Goed de winkelmand van Bever groeit, nog een leuk fluoriserende Buff muts erin (ik val maar wat graag op langs de weg en kleurt leuk bij onze polo's 😃) en om alles toch nog ietwat compact mee te kunnen nemen een compressie sack erbij. Klaar, voor nu even, volgende lijst volgt spoedig. 


Al onze ** gaan een mooi plekje krijgen ergens langs onze Camino

Eén ding willen BB en ik meenemen vanaf hier om daar achter te laten, een steen. Vele pelgrims wandelen met een reden, kan van alles zijn, dat hebben wij niet, wij lopen om 'm gewoon gelopen te hebben. Toch hebben wij op onze wandelingen altijd een roodborstje op bezoek. Symbool voor ons staat dit vogeltje voor hen die nu sterretjes zijn geworden. Dus ons roodborstje gaat mee en krijgt een prachtig plekje in Portugal of Spanje.


Wordt vervolgd
Nog maar 46 nachtjes slapen........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten