donderdag 20 februari 2020

2020-02-20 | Gebruiksvriendelijker


Verandering van ...


Ik ben om en heb nu ook WordPress geïnstalleerd op mijn mobiel om straks tijdens de Camino te kunnen bloggen. Ik blog tot nu toe met Blogger, prima te doen, maar dan alleen op de pc. Via internet op mijn Iphone is het zeer lastig om veel tekst toe te voegen, scrollen stopt gewoon halverwege, laat staan wanneer ik nadien nog foto's en links moet invoegen. Over de app van Blogger ben ik ook niet zeer positief, je moet ervoor betalen (iets waar een Nederlander sowieso voor terugdeinst, of alleen ik?) en het werkt dan nog niet volledig.
Normaliter ben ik niet zo van de veranderingen maar nu ben ik echt over. Anderhalve dag heb ik mijzelf WordPress eigen gemaakt en ik ben er al aardig handig mee nu. De Camino heb ik vandaag volledig gekopieerd, zodat straks alle verhalen van ons bij elkaar te vinden zijn.
Via WordPress kun je trouwens zo via een link weer naar Blogger, mocht je verder willen lezen in mijn andere verhalen en belevenissen.


Klik op deze link en reis straks met ons mee naar Portugal en Spanje.
https://caminoportugese.wordpress.com/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten